.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در راستای توسعه رابط فی مابین ؛
سفر استاندار آستراخان روسیه به مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با «الکساندر ژیلکین» استاندار آستراخان روسیه در زمینه‌ی توسعه‌ی روابط اقتصادی و تجاری مازندران و آستراخان بحث و تبادل نظر کرد.

استاندار مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با «الکساندر ژیلکین» استاندار آستراخان روسیه در زمینه‌ی توسعه‌ی روابط اقتصادی و تجاری مازندران و آستراخان بحث و تبادل نظر کرد.نتیجه تصویری برای الکساندر ژیلکین

به گزارش شمال نیوز، در این گفت‌وگو که قریب به یک ساعت به طول انجامید «ربیع فلاح» استاندار مازندران با اشاره به حضور هیئت اقتصادی مازندران در آستراخان روسیه گفت: مازندران آمادگی کامل برای تحقق موافقت‌نامه‌های امضاء شده را دارد و انتظار می‌رود دو طرف برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران در ادامه هماهنگی بیشتر برای صادرات مرکبات، لبنیات، کیوی، سبزی و صیفی‌جات و گل و گیاه مازندران به آستراخان را خواستار شد و بر ایجاد نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌های دو طرف تأکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی سرای تجاری در آستراخان زمینه‌ی تبادل کالا و خدمات فراهم شود.

به گزارش ایسنا، در این گفت‌وگو «ژیلکین» هم از پیگیری استاندار مازندران تشکر کرد و گفت: به‌زودی به مازندران سفر دارم و وزرای کشاورزی و ورزش هم برای توسعه روابط به‌زودی به مازندران سفر می‌کنند.

استاندار آستراخان تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی و تجاری مازندران و آستراخان یک ضرورت است و ما هم تلاش می‌کنیم تا شاهد افزایش مبادلات تجاری بین دو استان باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تاجر 16 خرداد 1394
اتاق بازرگانی از جیب مبارک تجار هزینه های اقامتشان را بپردازید.. هیچ میدانید وقتی هیاتی از استان مازندران به کشور دیگه ای میره، بر خلاف اینجا، آن ها حتی یک بطری آب معدنی مجانی هم بهشون نمیدن؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.